PEMBERITAHUAN!!!!!!!!!!


SEKIRANYA ANDA INGIN MEMBUAT PEMBELIAN @ PERTANYAAN TENTANG VITAMIN SHAKLEE JANGAN MALU BOLEH SMS/WHATSAPP SAYA DI 011-23016492...INSYALLAH SAYA AKAN MEMBALAS DENGAN KADAR SEGERA....

SEKIRANYA ANDA INGIN MEMBUAT PEMBAYARAN .
SMS/WHATSAPP DETAILS SEPERTI BERIKUT :

*NAMA:
*ALAMAT PENGEPOSAN:
*NO TELEFON:
*TARIKH & MASA BANK IN:
*NAMA BANK:
*BUKTI PEMBAYARAN:
#AKAUN PEMBAYARAN BOLEH ANDA DAPATI DENGAN SMS/WHATSAPP/CALL SAYA PERSONALY...


SETIAP PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE BERNILAI RM200 KEATAS DI Zara Vit Shoppe ANDA AKAN MENERIMA "FREE GIFT"....

SO APA TUNGGU LAGI....CEPAT2...
PAKAT RAMAI2 PM SAYA


Friday, October 4, 2013

SET OPTIMUM BY MIZZ NINA




Saya terjumpa petikan kenyataan dari Mizz Nina seorang artis yang tak kurang cantiknya. Rupanya ada rahsia dia sentiasa lincah, dan tampil jelita dan mempersona. Nak tau apa rahsia dia? Jom saya kongsi gambar ni....
Rupanya Mizz Nina ni mengamalkan supplement dari Shaklee. Asalnya dia sebenarnya mengamalkan set Optimum Health ditambah dengan Zinc untuk kesihatan rambut. Patutlah Mizz Nina nampak cantik dan lincah je.




So pada sesiapa yang mementingkan kesihatan, anda boleh lah mengamalkan Set Optimum Health. Selain memberi kesihatan dalaman set ni jugak mampu memberi impak pada kesihatan luaran. Mengambil contoh Vitamin C semulajadi dari shaklee ni, ianya mampu memberikan impak pada kulit kita. Kulit akan jadi mulus cantik dan berseri je, tak payah nak sakit-sakitkan diri p cucuk vitamin C untuk kecantikan kulit. 
Multivitamin pulak ianya mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu. Malah multivitamin juga mengandungi Biotin dan asid pantotenik yang membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh. Patutlah badan Mizz Nina ni cantik solid je.
Vitamin B complex pula banyak membantu untuk mereka yang kerjanya banyak memerlukan tenaga kerana B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik dalam vitamin B ni dapat membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. 
so apa tunggu lagi....jom grab.....jangan terlewat.....




Berminat??? saya akan beri konsultation pada anda tentang cara pemakanan...
sms/call/whatsapp/wechat/line : 011-23016492
<SIHAT BERSAMA SHAKLEE>

No comments:

Post a Comment